Pes 2016 Spor Toto Süper Lig+PTT 1. Lig+Bundesliga Yaması

Pes 2016 Spor Toto Süper Lig Yaması’nın en güncel ve yeni hali ile karşınızdayım.Yamada takımların en güncel transferleri mevcut.Bu yamayı indirerek Pes 2016’ya Spor Toto Süper Lig, Bundesliga, PTT 1. Lig gibi bir çok ligi ekleyebilirsiniz.Yamanın ayrıntılı açıklaması ve indirme linkleri aşağıdadır.

Yama DLC 2.00 ve oyunun 1.03 sürümüyle tam anlamıyla uyumlu çalışmaktadır.Diğer sürümlerde ufak sorunlar çıkabilir.

Yamaya Ek Olarak Burayı Tıklayıp PES 2016 Türkçe Spiker İndirebilirsiniz.

Pes 2016 Spor Toto Süper Lig+PTT 1. Lig+Bundesliga Yaması İçinde Neleri Barındırıyor?

  • Dlc 2.00 Sürüm 1.03 uyumlu hale getirildi.
  • Bütün takımlar, oyuncular ve formalar lisanslandı.
  • Spor Toto Süper Lig, Ptt 1.Lig ve Bundesliga eksiksiz yamaya eklendi
  • Milli takımlar ve Diğer takımlardaki lisanssız oyuncular lisanslandı.
  • Diğer Avrupa takımlarına 42 Avrupa takımı eklendi.Bunların 3’ü 3 büyüklerin efsane takımı,diğer 3’ü ise Ptt 1.Lig’den bu sezon düşen takımlar.
  • Avrupa kıtasındaki neredeyse çoğu ligin düşen çıkan takımları değiştirildi.(STSL,PTT)
    dahil.
  • Ptt 1.Lig’e bu sezon çıkan takımlar eklendi.(Ümraniye,Manisa,Bandırma)
  • Oyundaki güçler gerçeğe benzer şekilde ayarlandı.
  • 2016-2017 sezonu formaları çıkan bazı takımların formaları eklendi.
  • 980 tane yüz eklendi.
  • Bütün milli takımların amblemleri yenilendi.
  • 41 Adet stadyum eklendi.(10 tanesi Türkiye’den)
  • Euro 2016’ya katılan tüm takımların formaları eklendi.(Türkiye dahil)
  • Euro 2016’ya katılan takımların kadroları yenilendi.
  • HD Çim eklendi.
  • HD Gökyüzü eklendi.
  • PS 4 Gamaped eklendi.
  • Reklam Panoları eklendi.
  • 17 tane Skor Tabelası eklendi.(Euro 2016 dahil)
  • Hakem formaları eklendi.(STSL dahil)
  • Maça başlama arka plan eklendi.
  • 51 Adet top eklendi.
  • 100 Adet krampon eklendi.
  • 100 Adet kaleci eldiveni eklendi.
  • 150’den fazla teknik adam eklendi.(Resimleriyle birlikte)
  • Yüzleri ekli olmayan oyuncuların editten yüzleri benzetilerek yapıldı.
  • Bazı yetenekli Genç oyuncuların Ana Lig’te aktif olması için güçleri yükseltildi.
  • Lisanssız takımlar lisanslandı.
  • GS,FB,BJK VE TS Koreografi eklendi.
  • Kesinleşen tüm transferler yamaya eklendi.
  • Milli takımımızın Euro 2016 kadrosu eklendi.
  • Çeşitli grafikler eklendi.(Euro 2016,GS,FB,BJK,TS)

Oyundan Görüntüler

QMQ0JA R3QR7n R3QRA1

kvERN9 l1ERVr 3oAJ5A VYERbv WYbRMQ

Yama DLC 2.00 ve oyunun 1.03 sürümüyle tam anlamıyla uyumlu çalışmaktadır.Diğer sürümlerde ufak sorunlar çıkabilir.

Yamaya Ek Olarak Burayı Tıklayıp PES 2016 Türkçe Spiker İndirebilirsiniz.

Tek İndirme Linkleri

Tek Link Olarak İndirmek İçin Tıklayın.[5.34 GB]

Çoklu İndirme Linkleri

28 Part 190 MB Son Part 114 MB’dir.

Part-1

Part-2

Part-3

Part-4

Part-5

Part-6

Part-7

Part-8

Part-9

Part-10

Part-11

Part-12

Part-13

Part-14

Part-15

Part-16

Part-17

Part-18

Part-19

Part-20

Part-21

Part-22

Part-23

Part-24

Part-25

Part-26

Part-27

Part-28

Part-29

Kurulum

  1. İndirdiğiniz Rardan çıkan Belgelerim içindeki KONAMI klasörünü kopyalayın ve kendi belgelerim klasörünüzün içine atın.
  2. Oyununuz orijinal ise; İndirdiğiniz dosya içine girin ve Pro Evolution Soccer 2016 klasörünü kopyalayın ve C:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common içine atın.
  3. Değiştirme sorularına evet deyin.
  4. Orijinal değilse; İndirdiğiniz dosya içine girin ve Pro Evolution Soccer 2016 klasörünü kopyalayın ve oyununuz nereye kurulu ise oraya atın.
  5. Değiştirme sorularına evet deyin.

Yamaya Ek Olarak Burayı Tıklayıp PES 2016 Türkçe Spiker İndirebilirsiniz.

İşte bu kadar artık PES 2016’ya Spor Toto Süper Lig, PTT 1. Lig, Bundesliga ve sayamadığım daha bir çok özellik eklenmiş oldu.Oyun artık daha zevkli hale geldi.Şimdiden hepinize iyi oyunlar.Bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşça kalın.

105 comments

  1. Süleyman

    Ozan kardeşim ellerine sağlık. Diğer sürümlerle ufak sıkıntılar olabilir demişin de peki sıfır oyun üzerine yapsak nasıl olur.

    • OzanSahin
      Author

      Denemekte fayda var.Yüzlerde birkaç sorun olur.Onun dışında bir şey olacağını sanmıyorum.

      • Süleyman

        Yok olmuyor gelen veriler başka sürümden diyor yükseltme istiyor.
        Ben part part indiriyorum da kardeş bu partlarda isimleri aynı olan dosyalar var peki onları nasıl yapcaz.

  2. emre şahin

    ozan kardeş yamayı kurdum ama takımların ablemleri farklı oyuncuların ismi farklı nerde yanlış yaptık

  3. Hiç

    Beni oku dosyasında ne yazdığınız belli değil.KONAMI dosyasını Program Dosyalarından alıp neden bir daha Program Dosyalarına atayım?

    1.ADIM:Program Dosyaları (x86) / KONAMI içindeki Pro Evolution Soccer 2016 dosyasını Bilgisayarım/C:\Program Files (x86)
    içine yapıştırın.(Oyunun kurulu olduğu yer)

    2.ADIM:Belgeler / KONAMI içindeki Pro Evolution Soccer 2016 dosyasını kendi bilgisayarınızdaki Belgeler / KONAMI
    içine atın.

      • Boş

        Aslına bakarsanız IDM programı çok daha hızlı.Parçalara bölüyor dosyaları ve öyle indiriyor daha sonra birleştirip hazır halde sunuyor.Onu tavsiye edebilirsiniz.

  4. Ergun

    Abi ben mobile indirip oyle pc ye atmak istiyorum tek linkle indirmeye çalişinca mega duye bi uygulamaya indirmeniz gerekiyor diyor 2 kere indirdim fakat indirince bulamiyorum hafizada yerde gitmiyor çoklu linki indirince nasil yapacagim? Sirasi önemlimi ve indirince nasil kurucam çoklu linkten?

    • OzanSahin
      Author

      Tavsiyem bilgisayardan indirmeniz ama telefondan indirecekseniz mega uygulamasını kurmalısınız.İndirdiğiniz dosyalar mega adlı bir klasörün içine gelecek.

  5. Emre

    Abi Modu Kurdum Ekran Mekran Falan Çalışıyor Ama Skorboard-Hakem Forması-Eldüven,Krompan vesayre bir sürü şey yok benim tahminim bu Mod Seçici ve DpFileListGenerator v1.6 by Baris ile alakalı mod seçiçide bi hata veriyodu bu ikincisinide bilmiyorum bu ikisindeki kurulumları daha detaylı anlatırsan çok mutlu edersin 🙂

  6. emre şahin

    ozan kardeş bende türkce dil yaması oldugu için oyuncuların ismi takımların ismi yabancı oluyor senden ricam yamayı etkilemeyecek türkce dil yaması yapabilirmisin.
    çünkü dil ileilgili yamayı silince hersey düzeliyor
    yinede saolasın 🙂

  7. kaan

    yamayı dırek yukledıgımzde yama dosyasını o pes 16 nın içine attıktan sonra dırek steam den gırınce yama da sorun olmaz dımı

  8. kaan

    abi linklerde sıkıntı var skip dedikten sonra başka saçma sapan siteler acılıyor bir kontrol eder misin mümkünse değiştirebilir misisn

  9. Milder

    abı bısı sourcam kesınlesen transferler kımler ts fb gs bjk de kımler var kesınlesen olanları yazarmısın rıca etsem

  10. Boş

    Pro Evolution Soccer 2016 klasörünü oyunun kurulu olduğu yere attım.Mod seçiciden aktif yaptım ama DpFileList programı nedense “download” klasöründen tanıyamadı.

  11. ibrahim demirkol

    Selamün aleyküm kardeş bu yama sıkıntılımı bütün dosyaları yerlerıne attıkdan sonra mod secıcıyı açıyorum bütün modlar aktıf olmuyor mesela bütün skor tabelalarından sadece 1 ı aktıf oluyor ve maçtayken diyelim avrupa kupası dunya kupası normal maç uefa olsun hep o etkin olan skor tabelası kullanılıyor mesela hepsını aktıf edınce sadece bende bundesliga skor tabelası kullanıldı neden hepsınde ayrı olmuyor mesela spor toto lıgde lig tv euro kupasında trt 1 zıraat kupasında aspor nıye olmuyor yanı modlar çakısıyor galıba bunun bir çözümü yokmu kardeşim valla ındırdıgıme degmedı bı yardımcı olurmusun

  12. Emre

    abi önceden bi yama yoktu oyunda tertemizdi oyun açılıyor çakışma olamaz senin yaman tek var ama dediğim gibi bu mod seçiçi ve öbür kurulumu gereken mod programını beceremediğimi düşünüyorum daha detaylı anlatırsan çok mutlu olurum 🙂

  13. Boş

    Eline sağlık ama ben yükleyemedim.Hayır.Dosyanda sorun yok fakat oyunu değil v1.03’e v1.02’ye bile güncelleyemedim.Oyunu açmadı.Artık sadece v1.01’de oynarım artık 🙁

  14. Yasin

    Admin acaba tek link torrent yapabilir misin? Çünkü tek linke tıkladığımda sitede bir müddet sonra kayıt olmadığım için kota aşıldı diyor ve indirmiyor.

  15. ahmet akif

    sa abim benim veri sürümüm 1.01.00 fakat yama çalışmıyor sürüm uygun deyil diyor ne yapmalıyızacaba

  16. can

    Dp file list dsoyasını hangi programda açabilirim. Power iso falan denedim ama sıkıntı çıkardı deneme sürümü değil diye. Bir de belgelerime dosya atarken arşiv sorunu dedi.

  17. Burak

    Kardeş benim oyunda stadyumlarda taraftar falan simsiyaj görünüyo türkile ligi takımlarında sadece galatasarayın adı doğru mesela fener de graascahp falan hollanda takımlarının adları var tr yaması yoktu önceden bi yamamda yoktu oyunu silip baştan yüklemiştim bi yardım edebilir misin

  18. Süleyman

    Ozan kardeşim bu modları aktif edince oyuncu yüzleri bazı takım amblemleri bozuluyor onu nasıl halledecez.

  19. muhammed

    abi sana zahmet şu mega dan atmasan cloud veya googleden atsan çünki indirdim rar bozuk çıktı ne yapmalıyım

  20. Muhammed

    Arkdaşlar karışan logo ve isimleri düzeltmek için oyununuzdaki türkçe yamayı dp filelist le olutmanız gerek bunu yaparken ingilizce olanların tikini kaldırın sorun çözülüyor

  21. Mehmet

    Kardesim yama cok guzel ama nostaljileri kaldirirsan ve guncel kadro kurarsan mukemmel olur ana lig oynanmaz bu nostalji takimlarla

  22. Tezcan

    Helal olsun kardeşim tebrikler güzel bir yama olmuş. Bu günden itibaren malumunuz transfer sezonu bitti. Bizlere ayrı bir konudan [ güncel transfer ] “save” ini atabilir misin acaba ?

  23. RAMAZAN MUSLU

    merhaba ben yamayı kurdum beğendim ancak bildiğinzi gibi transfer dönemi bitti yeni bir transfer güncellemesi yani edit bin paylaşırmısınız?

  24. alparslan

    Kardeşim kurdum, yükledim, oyunu açtım ve biraz kurcalayıp hemen buraya geldim. Efsane olmuş. Her kim yaptıysa, her kim uğraştıysa ellerine sağlık, elleri dert görmesin. Hele Efsane BJK, TS, GS, FB kadrolarını görünce, bir de üstüne Hakan Ünsal’nın Tugay Kerimoğlu’nun, Hoojdonk’un, Alex’in yüzlerini birebir gördüğümde öyle mutlu oldum ki, girip hemen yorum yapacağım, tebrik edeceğim dedim. Allah razı olsun uğraşan herkesten tekrar tekrar…
    Şimdi oyunu son sezonun transferleriyle birlikte kendi ellerimle bir yön vericem. Acayip heves geldi sayenizde. 🙂 Eyvallah.

  25. ferhat

    Ozan bey playstation 4 icin transfer yamasi ve turkce spiker yamasi mecvud mu heryerde ariyorum 🙁

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir