Restoran Yönetim Sistemi

restaurant-otomasyon-sistemi

Restoran yönetim sistemi, gıda sektöründeki yoğun rekabet, müşteri hesap karışıklığı gibi sıkıntıları en aza indirir ve personel yükünü hafifletme, daha iyi ürün ve hizmet sunma, müşteri memnuniyetini artırma gibi kazanımları sağlar. İhtiyaca göre tercih edilebilen geniş sistem ağı, yüksek veri güvenliği, özel donanım, kolay kurulum ve kullanım özellikleri ile işletmede takip gücünü artırır. Restoran Yönetim Sistemi, restoran, cafe, bar, lokanta gibi gıda sektöründe faaliyet gösteren işletmelere hız ve otomasyon güvencesi kazandırır.

Restoran yönetim sistemi ile işletmede bulunan; Servis, personel takibi, mutfak, masa rezervasyonları, paket servis işlemlerini ve müşteri takibini kolaylıkla yönetebilir ve raporlayabilirsiniz.

Hızla gelişen gıda sektörü ve artan müşteri talepleri doğrultusunda eski usul adisyon uygulaması çalışanları fazla enerji harcamak durumunda bırakırken yetişmeyen siparişler, müşteri için büyük sorun teşkil etmekteydi. Ancak gelişen ve değişen dünya standartları ile teknoloji de gelişme göstererek bireysel ihtiyaçların karşılanmasını büyük oranda sağlamaktadır. İnsan gücünü en aza indirecek Pos sistemi (otomasyonu) ile işletmenin kar zarar oranları kolaylıkla kontrol edilebilirken işletmedeki stok durumu, siparişler, depo kontrolü ve tedarik işlemleri rahatlıkla kayıt altına alınabilmektedir.

Masa başında sipariş alınmasını, alınan siparişin mutfağa, hesabın ise kasaya iletilmesini sağlayan dokunmatik ve tuşlu sektöre özel tasarlanmış satış el terminali ile siparişler daha hızlı müşterisine ulaşabilmektedir. El terminalinin tuşlu ve dokunmatik olarak iki farklı seçeneği sunulmaktadır.

Kazandırdıkları

  • Sipariş alımlarının hızlanması ve hızlı bir şekilde iletilmesini sağlayarak müşterilerin memnuniyetini kazanır.
  • Alınan siparişin hızlı bir şekilde mutfağa iletilmesini sağlayarak servis süresinin kısalmasını sağlar.
  • Yapılan siparişlerin stoklara ve satışlara yansımasının takibini kolaylaştırır.
  • Sipariş karışıklığının ve hesaplardaki hatanın önlenmesine yardımcı olur.
  • Arayan numaraları tanıma özelliği ile her aramada müşteri hakkında bilgi alma sorununu ortadan kaldırarak siparişlerin adrese doğru bir şekilde iletilmesini sağlar.
  • Online işletme sitemlerinin işleyişini kolaylaştırarak daha hızlı işlem yapmasına olanak tanır.
  • Yapılan tüm işlemlerin kayıt günlüğünde tutularak siparişlerin, iptallerin ve müşteriye yönelik herhangi bir işlemin kontrol edilmesini sağlayarak para kayıplarının önüne geçmeyi kolaylaştırır.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir