Tanıtım

Arabayla Seyahat Artık Daha Kolay

Karadağ’daki seyahat endüstrisinde çalıştığı sırada Kirill Antoshin, araba kiralamak isteyen turist sayısının zaman geçtikçe arttığının farkına vardı.

Bu konuda birçok kişiye yardım etmesi konusunda kendisinden ayrıca yardım istenen Kirill, araba seyahati konusunda yeterli kaynağın olmadığını gördü. Bu sorunu gidermeye karar verdi ve 2010 yılında Auto Travel Company’i kurdu.

İşletmemizin amacı, araba isteyen turistlere Karadağ’daki seyahatleri boyunca yardımcı olmaktır. Araba ile seyahat konusunda detaylı bilgi ve tavsiye sunan firmamız, araba kiralamada merkezi ağ sistemi görevi görmektedir. Auto-travel.me web sitemiz, birçok şirketin sunduğu kiralama fırsatlarını içinde barındırır. Bu şirketler, herhangi bir komisyon harcı veya başka türlü ücret eklemeksizin arabalarını olması gereken fiyatlarda listelerler. Bu sayede rahatlıktan ve ekonominizden ödün vermek zorunda kalmazsınız.

Hizmetimizde, rakiplerimizden bir hayli adım önde ilerliyoruz. Müşterilerimize hizmet etme odaklı olduğumuz için, araba kiralama sürecini olabildiğince kolay ve kişiselleştirilebilir kılmaya çalışıyoruz. Seyahat eden insanların sıkça dile getirdiği sorunları çözmek adına üç tane özellik sunan tek araba kiralama hizmetiyiz:

• Sadece bir araba “sınıfı” değil, aynı zamanda spesifik bir araba seçme özelliği.
  • Rezervasyonun, saatlerce gecikme olmadan hemen tamamlanması.
  • Rezervasyon sırasında toplam ücretin tamamını değil, bir kısmının (%15-20) ödenmesi.

Amacımız, araba kiralama derdini insanların üzerinden almaktır. Böylece, nasıl seyahat edeceğinize değil, seyahatinizin kendisine odaklanabilirsiniz.

Aynı zamanda biz, arabanın alınma süreci olabildiğince basit ve anlaşılır olsun istiyoruz. İşte bu da bizim arabayı size getirmemizle başlar. Kiralama görevliniz, sizinle havaalanında ya da belirlediğiniz başka bir yerde buluşup sizi arabanıza götürür. Birlikte arabayı dikkatlice inceleyebilir ve herhangi bir sorun varsa bunu ona belirtebilirsiniz. Kiralama sözleşmesini imzaladıktan sonra da ücretinizin geri kalanını ödersiniz. İşte şimdi, Karadağ’ın güzelliklerini keşfetmeye başlayabilirsiniz.

Web sitemiz, arabayla seyahat eden birisi olarak sizin için paha biçilmez bir kaynak görevi görecektir. Yol seyahati konusunda hem Karadağ’ın trafik kuralları hem de polis, trafik cezaları ve ülke sınırını geçmek gibi birtakım pratik konularda detaylı bilgiler sunuyoruz. Size, farklı farklı yollar ve gidilecek yerler öneriyor, telefon kullanımı ile internete erişim konularında bilgilendiriyoruz. Karadağ’da çocuklarla seyahat etme konusu hakkında detaylı bilgiler de veriyoruz.

Karadağ’da araba ile seyahat etmeyi planlıyorsanız, hazırlamanız gereken birçok şey var. Biz, sizin tatilinize rahatça ve kolaylıkla koyulmanız için yardımcı oluruz. Hedefimiz, seyahatinizin keyfini olabildiğince çıkarmanız ki bizce bu, her şeyden önce iyi teçhizatlanmış ve bilgilenmiş olarak yola çıkmanızla başlar. Auto-travel.me, Karadağ’da araba ile seyahat edecek kişiler için olmazsa olmaz bir kaynaktır.